Jak nastavit a odesílat SMS z Caflou

Integrace SMS komunikace do Caflou vám otevírá nové možnosti, jak efektivně oslovit vaše klienty a kolegy. Ať už potřebujete rychle potvrdit schůzku, poslat důležité upozornění nebo informovat o aktuálních novinkách, SMS zprávy jsou ideálním nástrojem pro okamžitou a spolehlivou komunikaci. V tomto článku vás provedeme krok za krokem procesem nastavení a odesílání SMS zpráv přímo z prostředí Caflou. Ukážeme vám, jak jednoduše integrovat tuto funkci do vašeho pracovního workflow a jak maximalizovat její potenciál pro zlepšení vaší komunikace.

Caflou je český all-in-one firemní systém, který přináší vše pro úspěšné řízení firmy na jednom místě. S Caflou můžete řídit práci, čas, vytížení týmu, projekty, finance i vztahy se zákazníky. Caflou vám navíc pomůže automatizovat procesy ve firmě a vytvářet vlastní workflow, i s využitím SMS.

Přínosy integrace Caflou a GoSMS:

  • z Caflou lze odesílat SMS zprávy na telefonní čísla uvedená v Caflou u firem a kontaktů

  • stejně tak lze odeslat SMS na telefonní čísla vašich kolegů a uživatelů Caflou

  • máte možnost odesílat SMS jednotlivě či hromadně

  • v nastavení si můžete předem vytvořit obsah SMS zpráv přes šablony textů

  • k dispozici máte log zpráv, kde je přehled odeslaných a doručených zpráv

  • možnost posílat SMS zprávy v rámci automatizací na základě splněných podmínek (např. pošli automaticky sms řešiteli, pokud termín úkolu byl včera a úkol není dokončen atd.)

Odesílejte SMS zprávy na konkrétní číslo u kontaktu, firmy (zákazník či dodavatel) nebo vaše kolegy:

Odesílat SMS můžete i hromadně:

Jednoduše doplníte požadovaný text (lze využít šablony textů) a SMS odešlete. V Nastavení Firmy lze také vytvořit šablony zpráv včetně dynamických proměnných (např. název firmy, IČ, DIČ ale i vlastní atribut pro firmu atd.).

U každé firmy máte k dispozici historii odeslaných SMS zpráv. Máte tak přehled, jaké zprávy byly na firmu nebo kontakt odeslány a zda byly doručeny.

SMS lze odesílat také automaticky na základě splněných podmínek v rámci automatických procesů. I zde můžete do textu zprávy vložit dynamické proměnné. Např. po ukončení projektu pošlete automaticky SMS kontaktní osobě u zákazníka: