Mohu přijímat odpovědi?
Ano můžete! Aplikace GoSMS přijímá odpovědi na vámi odeslané zprávy. Stačí jen mít správně nastavený komunikační kanál a příjemci vašich zpráv vám ihned mohou na vaši SMS odpovědět.
Upozornění: V případě, že SMS zašlete přes komunikační kanál s náhodným nebo přiděleným telefonním číslem, odpověď se přiřadí pouze do 24 hodin.
Jak si nastavím komunikační kanál s odpovědí a kam mi odpovědi přijdou?
1. Přihlaste se do své Samoobsluhy
2. V menu zvolte "Kanály" -> "Komunikační kanály"
3. Vyberte odesílatele "Telefonní číslo - obecné" nebo "Telefonní číslo - vlastní"
Příjemci vaší zprávy na ni mohou odpovědět pouze v případě, že SMS odešlete z telefonního čísla (odpovědi nelze nastavit u výchozího, obecného nebo vlastního uživatele). U GoSMS máte dvě možnosti:
- Telefonní číslo - obecné: SMS odešleme z aktuálně volného náhodného telefonního čísla. Každý zákazník může SMS dostat pod rozdílným odesílatelem.
- Telefonní číslo - vlastní: SMS budeme odesílat z konkrétního telefonního čísla, které vám přidělíme do 7 dní. Všichni zákazníci tak budou dostávat vaše SMS pod jedním odesílatelem.
Poté, co si vyberete, zaškrtněte u Nastavení odpovědí "Chci přijímat odpovědi"
4. Přijímejte odpovědi, jak vám vyhovuje - v Samoobsluze, v API nebo do E-mailu
4.1 v Samoobsluze
Odpovědi se budou automaticky zobrazovat v odeslaných zprávách. Otevřete si konkrétní odeslanou SMS, na kterou odpověď očekáváte, a uvidíte přehled odpovědí. Seznam si můžete jednoduše exportovat jako CSV soubor.
4.2 v API
Odpovědi lze přijímat prostřednictvím API - Jak nastavit API pro příjem odpovědí?
4.3 do E-mailu
Odpovědi na vaše SMS vám automaticky přepošleme do E-mailové adresy, kterou zadáte. Když žádný E-mail neuvedete, budete moc najít přijaté odpovědi pouze v Samoobsluze nebo prostřednictvím API.
5. Gratulujeme! Váš komunikační kanál by úspěšně nastaven a umí přijímat SMS odpovědi.