Mohu přijímat odpovědi?

Ano můžete! Aplikace GoSMS přijímá odpovědi na vámi odeslané zprávy. Stačí jen mít správně nastavený komunikační kanál a příjemci vašich zpráv vám ihned mohou na vaši SMS odpovědět.

Upozornění: V případě, že SMS zašlete přes komunikační kanál s náhodným nebo přiděleným telefonním číslem, odpověď se přiřadí pouze do 24 hodin.

Jak si nastavím komunikační kanál s odpovědí a kam mi odpovědi přijdou?

1. Přihlaste se do své Samoobsluhy

​2. V menu zvolte "Kanály" -> "Komunikační kanály"

60493150.png

3. Vyberte odesílatele "Telefonní číslo - obecné" nebo "Telefonní číslo - vlastní"

Příjemci vaší zprávy na ni mohou odpovědět pouze v případě, že SMS odešlete z telefonního čísla (odpovědi nelze nastavit u výchozího, obecného nebo vlastního uživatele). U GoSMS máte dvě možnosti:

  • Telefonní číslo - obecné: SMS odešleme z aktuálně volného náhodného telefonního čísla. Každý zákazník může SMS dostat pod rozdílným odesílatelem.
  • Telefonní číslo - vlastní: SMS budeme odesílat z konkrétního telefonního čísla, které vám přidělíme do 7 dní. Všichni zákazníci tak budou dostávat vaše SMS pod jedním odesílatelem.

Poté, co si vyberete, zaškrtněte u Nastavení odpovědí "Chci přijímat odpovědi"

60493151.png

4. Přijímejte odpovědi, jak vám vyhovuje - v Samoobsluze, v API nebo do E-mailu

4.1 v Samoobsluze​

Odpovědi se budou automaticky zobrazovat v odeslaných zprávách. Otevřete si konkrétní odeslanou SMS, na kterou odpověď očekáváte, a uvidíte přehled odpovědí. Seznam si můžete jednoduše exportovat jako CSV soubor.

4.2 v API

Odpovědi lze přijímat prostřednictvím API - Jak nastavit API pro příjem odpovědí?

4.3 do E-mailu

Odpovědi na vaše SMS vám automaticky přepošleme do E-mailové adresy, kterou zadáte. Když žádný E-mail neuvedete, budete moc najít přijaté odpovědi pouze v Samoobsluze nebo prostřednictvím API.

60493152.png

5. Gratulujeme! Váš komunikační kanál by úspěšně nastaven a umí přijímat SMS odpovědi.