Sladká Pohotovost: Jak pomáhají SMS zprávy v podnikání?

GoSMS neustále rozšiřuje nabídku svých služeb. A ani nyní tomu nebylo jinak. GoSMS své služby nabízí nově na platformě Shoptet, kde je mohou využívat podnikatelské subjekty v komunikaci se svými zákazníky.

>> Více informací o GoSMS doplňku na Shoptetu <<

V rámci svého podnikání se pro komunikaci prostřednictvím SMS zpráv rozhodli i provozovatelé e-shopu Sladká Pohotovost. A právě oni se s námi podělili o své zkušenosti s tím, jak jim hromadné SMS zprávy pomáhají v jejich podnikání a třeba vás inspirují k tomu, jak textové zprávy využívat pro svoji komunikaci.

Sladká Pohotovost - vaše on-line cukrárna

V e-shopu Sladká Pohotovost najdete skutečné poklady. A to v podobě luxusních čerstvých zákusků, které jsou vyráběny z kvalitních surovin bez použití náhražek. Tyto produkty jsou zákazníkům doručovány až domů. Zákazníci si mohou zákusky objednat jak ze široké nabídky přímo v samotném e-shopu, tak je možné si domluvit výrobu dortu na míru. Nabídka sortimentu je skutečně široká a zákusky jsou doplněny i o lahůdkové výrobky, alkoholické i nealkoholické nápoje a další produkty.

A aby dopřáli svým zákazníkům skutečný komfort, rozhodli se již od samotného spuštění on-line obchodu zařadit do svého komunikačního mixu také SMS zprávy. Již tak přes rok informují své zákazníky mimo jiné prostřednictvím textových zpráv.

Proč právě GoSMS?

Ve Sladké Pohotovosti se rozhodli pro využívání služby hromadných SMS od GoSMS právě z toho důvodu, že nabízené rozhraní GoSMS doplňku v platformě Shoptet, na kterém je e-shop provozovaný, je jednoduché a velmi intuitivní. Velkou přidanou hodnotou GoSMS doplňku je také možnost sbírat kontakty pro marketingové účely, což majitelé s povděkem kvitují, protože podobnou funkci u jiné služby nenašli. Další výhodou služby je možnost vyúčtování na fakturu, a tak odpadá problém s hlídám dostatečného stavu kreditu a toho, zda-li se SMS odešle nebo ne.

>> Více informací o GoSMS doplňku na Shoptetu <<

V jaké formě SMS zprávy Sladká Pohotovost využívá?

GoSMS doplněk na Shoptetu je možné využívat pro komunikaci ve dvou směrech. Jedním jsou transakční SMS zprávy, které informují zákazníka například o stavu změny objednávky a druhým typem jsou marketingové SMS. Ty je možné využívat pro rozesílání různých marketingových sdělení ve formě akčních kódů, přáním k narozeninám, atd.

Sladká Pohotovost v rámci své komunikace primárně využívá transakční SMS zprávy. V rámci ní pracují s SMS zprávami hned na několika úrovních. A to přijetím objednávky, kdy zákazníkovi toto přijetí potvrdí SMSkou, poté při její přípravě a následném předání k rozvozu. Poslední SMS zpráva je rozesílána zákazníkovi s informací, že je objednávka již na cestě k němu.

V blízké době plánují zařazení marketingových SMS zpráv do svého komunikačního mixu ve formě slevových kódů na aktuální den tzv. rychlých novinek. Pro rozesílání tohoto typu sdělení rozhodně plánují uplatnit i funkci možnosti pro odhlášení z SMS rozesílky.

Nicméně i v současném komunikaci je využíván obdobný typ obsahu, a to zasíláním slevového kódu na další nákup v případě reklamace. Tento krok velmi kvitujeme a je zde zřejmé, že ve Sladké Pohotovosti skutečně dbají na to, aby byli jejich zákaznici maximálně spokojeni.

A jak jsou ve Sladké Pohotovosti spokojeni s touto formou komunikace?

Zeptali jsme se přímo Pavla Rakovce jr., který taktéž stojí za tímto skvělým nápadem on-line cukrárny, zda-li došlo zařazením SMS zpráv do komunikačního mixu e-shopu ke zlepšení komunikace se zákazníky. A jaké se nám dostalo reakce?

Ano rozhodně. Zákazníci jsou rádi, že nyní ví o každém pohybu své objednávky. Také pozitivně kvitují to, že SMS vždy přijde a tu si mohou přečíst. U notifikací si totiž málokdo všimne že mu přišlo upozornění. Ale u SMS člověk zprávu nepřehlédne. U předobjednávek jsou zákazníci rádi, že je SMS doručena před výjezdem kurýra k nim. Od spoustu zákazníků máme zpětnou vazbu, že jsou rádi za tyto SMS zprávy, alespoň ví, že jsme na předobjednávku nezapomněli a nemusí se bát, jestli bude doručena či nikoliv.

- Pavel Rakovec jr., Sladká Pohotovost -

GoSMS doplněk na Shoptetu rozhodně doporučuje i jiným e-shopařům, kteří se stále rozhodují, zda-li tuto formu komunikace směrem ke svým zákazníkům zařadit či ne. Pozitivně kvitují i již zmiňované jednoduché a pohodlné rozhraní doplňku, ve kterém je možné během několika minut již odesílat SMS zprávy.

Co GoSMS doplněk umožňuje?

  • S GoSMS doplňkem pomocí automatizovaných SMS zpráv informujete své zákazníky o tom, v jakém stavu se právě nachází jejich objednávka.
  • Zároveň je oslovíte prostřednictvím marketingových SMS zpráv a zašlete jim tak akční nabídku bez toho, aniž by spadla do SPAMu.
  • Ke každé marketingové SMS zprávě můžete připojit funkci pro odhlášení.
  • Během okamžiku vytvoříte šablony SMS zpráv, které poté rozesíláte svým zákazníkům.
  • Kontakty je možné segmentovat do přehledných skupin a rozeslat na ně cílenou SMS zprávu
  • S GoSMS doplňkem budete mít okamžitý přehled o výši vašeho kreditu a počtu SMS zpráv, které můžete odeslat

>> Více informací o GoSMS doplňku na Shoptetu <<

GoSMS doplněk můžete bez závazků a zcela zdarma vyzkoušet na 10 dní. Pokud vás naše služba zaujala, ale bohužel nevyužíváte rozhraní Shoptetu, nemusíte být zklamaní. Zaregistrujte se na našich stránkách a můžete SMS zprávy rozesílat přímo z aplikace GoSMS nebo propojit svůj systém prostřednictvím API.