Callback SMS: Služba, která zefektivní vaši komunikaci

Chcete zrychlit a zefektivnit komunikaci se svými zákazníky tak, aby vám v rámci zpětné reakce na zaslanou SMS zprávu mohli také zavolat? S naší službou callback SMS to možné je. Celý princip je velice jednoduchý. Zákazníkovi pošlete SMS zprávu a ten vám může zavolat zpátky na telefonní číslo, ze kterého mu vaše SMS zpráva přišla. 

Naším cílem bylo nabídnout klientům možnost rozšířit klasickou komunikaci prostřednictvím SMS zpráv o funkci zpětného zavolání ze strany příjemce.  

Jaké výhody callback přináší?

  • Pro účely komunikace jak v rámci SMS zpráv, tak i zpětného volání máte alokované jedno telefonní číslo
  • Zrychlíte a zjednodušíte komunikaci s vašimi zákazníky.
  • Callback službu jsme schopni nasměrovat dle vašich potřeb (např. do telefonní ústředny, na callcentrum, atd.)
  • Náklady za provoz této služby jsou minimální a velice rychle dojde k jejich návratnosti
  • Službu mohou využít všechny subjekty v rámci celé České republiky.

     

A jak celá služba funguje?

Stále si neumíte představit, jak by služba mohla fungovat? Přestavíme vám ji na konkrétním příkladu

Rozeslání SMS zprávy s akční nabídkou palivového dřeva

Majitel dřevařské společnosti Drevo-prodej.cz, který mimo jiné nabízí k odkupu palivové dříví, rozešle na databázi svých kontaktů SMS zprávu o nabídce topného palivového dřeva za akční cenu. Tuto rezervaci může zákazník provést jak prostřednictvím SMS zprávy, tak i telefonicky. V tomto případě je však požadováno, aby se s prodejcem spojil primárně telefonicky pro upřesnění objemu odkupu dřeva a konkrétního druhu. Zákazník v tomto případě zavolá zpět na telefonní číslo, ze kterého byla SMS zpráva odeslána. Hovor bude přes ústřednu přesměrován na operátory, kteří poptávky vyřizují. Během okamžiku dojde k upřesnění objednávky díky telefonické komunikaci. Zákazník tak vše pohodlně vyřeší během několika minut a nebude muset psát SMS odpověď nebo dokonce e-mail s objednávkou.

Ukázka SMS zprávy

Kolik služba stojí? 

SMS zprávy jsou účtovány dle standardního ceníku. Pokud budete mít zájem o tuto službu, je nutné si v rámci naší nabídky pořídit vlastní paušální telefonní číslo. V případě aktivace služby callback platíte pouze za přesměrování hovoru, a to 0,30,- Kč za minutu bez DPH. Pokud tedy v daném měsíci budete hovořit se svými zákazníky cca 20 hodin, zaplatíte za přesměrování těchto hovorů 360,- Kč, což je minimální náklad oproti tomu, jaký ziskový přínos vám tyto hovory přinesou.

Máte zájem o službu callback SMS?

Zaujala vás naše služba callback SMS a dokázali byste si představit její zařazení do vašich komunikačních kanálů a tím tak usnadnili interakci se svými zákazníky? Neváhejte nás kontaktovat na podpora@gosms.cz a rádi vám připravíme nabídku na míru vašim potřebám.